Til medlemmene i Tromsø Tennisklubb 14. feb. 2024
Innkalling til årsmøte i Tromsø Tennisklubb 2024
Styret innkaller herved til årsmøte i Tromsø Tennisklubb.
Årsmøtet avholdes
torsdag 14. mars 2024 kl. 18.00 i Tromsø Tennisklubb, Dramsvegen 200,
9010 Tromsø.
Oversikt over årsmøtets oppgaver ligger nederst.
Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest to uker før
årsmøtet.
Fristen settes derfor til torsdag 7. mars 2024 til styret@ttk.no.
Det ønskes at dette forslagsskjema, brukes!Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på klubbens hjemmeside ttk.no under AKTUELT (med link til fanen Om klubben, og fane
Dokumenter). Kopier av årsmøtedokumentene blir også lagt ut til gjennomsyn i tennishallen.
For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Tromsø Tennisklubb i
minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine
økonomiske forpliktelser til Tromsø Tennisklubb. Alle medlemmer har uansett møterett,
talerett og forslagsrett.
For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv.,se
Tromsø Tennisklubbs lov som er publisert på TTKs hjemmeside. Ved spørsmål som gjelder
årsmøtet samt forhåndspåmelding, kan styreleder Elin P. Kvitberg kontaktes på epostadresse:
styret@ttk.no.
Velkommen til årsmøte!
Med vennlig hilsen
Styret
Årsmøtets oppgaver i henhold til lovnorm § 16
Årsmøtet skal:1. Godkjenne de stemmeberettigede.
2. Velge dirigent(er).
3. Velge protokollfører(e).
4. Velge to medlemmer til å underskrive protokollen.
5. Godkjenne innkallingen
6. Godkjenne sakslisten.
7. Godkjenne forretningsorden.
8. Behandle idrettslagets årsberetning.
9. Behandle idrettslagets regnskap, styrets økonomiske beretning, kontrollutvalgets beretning
(og revisors beretning).
10. Behandle innkomne forslag og saker.
11. Fastsette medlemskontingent på minst kr 50 og treningsavgift, eller gi fullmakt til å
fastsette treningsavgift.
12. Vedta idrettslagets budsjett.
13. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.
14. Foreta følgende valg:
a) Styre med leder, nestleder, 3 styremedlemmer og 2 varamedlemmer.
b) Kontrollutvalg med 2 medlemmer (revisorer) og (minst 1) varamedlem.
c) Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett
eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene.
d) Valgkomite med en leder, to medlemmer og ett varamedlem.
e) Eventuelt øvrige valg i henhold til vedtatt organisasjonsplan.